سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قالیشویی در واوان

قالیشویی در واوان 

منطقه واوان

اسلامشهر در جنوب غرب استان تهران واقع شده است و دارای شهرک های مختلفی میباشد از جمله شهرک واوان که در اسلامشهر تهران واقع شده است. ودادای بهترین سیستم شهری میباشد.

 

مراحل شستشوی قالیشویی در واوان

اولین مرحله از گرد و غبار گیری فرش میباشد. گردو غبار یا مواد جامدی که در داخل فرش وجود دارد به وسیله جاروبرقی قوی مخصوص که کشش خیلی قوی دارد این مواد  از فرش خارج می شود گرد و غبار گیری حتماً باید انجام شود چرا که اگر این کار انجام نشود باعث می شود مراحل شستشو طولانی  شود و به بافت های فرش آسیب برسد و فرش پوسیده شود.  به علت اینکه گرد و غبار به فرش نفوذ می کند و قابل دیدن نیست به خاطر همین به وسیله بسیار قوی مثل جارو برقی هایی که در کارخانه قالیشویی که مکنده قوی دارد گرد و غبار از داخل فرش گرفته می شود. این قدرت مکنده جارو برقی با توجه به جنس و ضخامت فرش توسط کارکنان قالیشویی تنظیم خواهد شد.

 اگر فرش دستباف باشد مرحله تست رنگ برای آن اجرا خواهد شد چرا که فرش دستباف است  از الیاف و رنگ‌های طبیعی بافته شده اند به خاطر همین ممکن است رنگ بدهد یا رنگ ها باهم ترکیب شوند  ابتدا با یک موادی در قسمتی از فرش را شسته اگر رنگ ها مخلوط شدن با موادی مخصوص فرش ها شسته خواهد شد.

بعد از این مرحله

 ابتدا فرش ها به وسیله آب سردکه برابر با  احتیاط شرعی از اب کر استفاده میشود فرش را آبگیری میکنند پس از اتمام ابگیری فرش مواد شوینده مخصوص فرش را بر روی فرش میریزند و سپس با وسیله ای مخصوص شروع به چرتکه زنی انجام میشود این کار برای اینست که لکه های فرش از بین برود وبعد از این مرحله مجددا فرش را ابگیری خواهند کرداگر بازهم لکه ای باقی مانده باشد با استفاده از موادی مخصوص لکه هی فرش را ازبین میبرند وفرش به وسیله دستگاه اتوماتیک ابکشی  خواهند شدو همانند پارو زنی فرش پارو زده میشود و فرش براق و پاکیزه میشودادسپس فرش ها وارد مرحله ابگیری خواهند شد. فرش ها وارد دستگاهی لوله ای خواهند شد فرش ها تحت فشار قرار میگیرند و بیشتر اب انها گرفته خواهد شد و بعد توسط دستگاه های خشک کن فرش کاملا خشک میشود و بعد از خشک شدن در فضای باز کارخانه پهن میشوند و سپس اتو شده ولوله و کاور شده تحویل مشتری خواهند داد.

 مزایای شستن فرش در کارخانه قالیشویی

فرش یکی از مهمترین وسایل در زندگی روزمره انسان میباشدفرش ها در معرض الودگی های بسیاری هستند پس باید به فکر شستن انها همبود چرا که اگر به این موضوع اهمیت داده نشود فرش ها به مرور زمان آسیب دیده و از عمر انها کم خواهد شد برای شستشوی فرشها در کارخانه قالیشویی سعادت آباد مانند واوان ابتدا نوع فرش و جنس نخ ان بررسی میشود ممکن است از پلی استر یا الیاف یا پشم باشد به همین علت نحوه شستشوی انها متفاوت است و در ضمن اینکه هر کدام موادشوینده ای مخصوص برای شستشو دارند فرش ها را دقت شستشو میشود و این کار  باعس میشود فرش اسیب نبیند و عمر آن طولانی تر شود.

مزایای شستشوی فرش در کارخانه قالیشویی عبارتند از:

در وقت و زمان  در زندگی افراد مهم است پس باعث صرفه جویی  در زمان خواهد شد.

با توجه به کمبود اب، در مصرف اب صرفه جویی خواهد شد.

فرش ها دارای حساسیت بالایی هستند شستشو در قالیشویی به فرش ها اسیب نمیرساند.

در کارخانه قالیشویی تجهیزاتی مخصوص هر مرحله از شستشو وجود دارد که با استفاده از این تجهیزات با بهترین کیفیت فرش ها شسته خواهد شد.

ممکن است نیروی کار خسته شوند ولی این خستگی بر کیفیت شستشوی فرش تاثیر نمیگذارد.

ویژگی های قالیشویی در وواوان

امروزه برای شستشو ی فرش قالیشویی های زیادی وجود دارد که یا واسطه هستند و یا کارخانه قالیشویی دارند. داشتن ویژگی های خوب در کارخانه قالیشویی باعث میشود ان قالیشویی در بین افراد مشهور شود و مشتریانی ثابت پیدا کند اما ویژگی ها ی کارخانه قالیشویی در واوان عبارتند از.

ممکن است برخی از قالیشویی ها برای شستشوی فرش از روش دستی یا روش اتوماتیک استفاده کنند. که استفاده از روش اتوماتیک بهتر میباشد. همچنین کیفیت و مواد شوینده بسیاار مهم است چرا که باتومه به نوع فرش باید از مواد شوینده و مشخصی استفاده شود تا کیفیت شستشو بالا رود.