سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قالیشویی در مرزداران

قالیشویی در مرزداران 

محله مرزداران.

مرزداران یکی از محله های خلوت و مدرن در تهران میباشداین محله از شرق به بزرگراه شیخ فضل الله نوری از عرب به بلوار یادگار امام از شمال به بزرگراه حکیم و از جنوب به بزرگرا جلال آل احمد متصل خواهد شد. این محله در منطقه 2شهرداری واقع شده است.

قالیشویی در مرزداران

 عمل نظافت فرش و از بین بردن آلودگی هایی که در طی سالیان طولانی بر آن نشسته است توسط قالیشویی صورت میگیرد.

قالیشویی دارای اهمیت بالایی میباشد به همین علت باید کار خود را به صورت کاملا اصولی انجام دهد تا ساختمان فرش و ظاهر فرش دچار مشگل نشود. در تمام خانه های ایرانی انواع فرشهای دستباف و ماشینی وجود دارد و برای انها فرش جز دارایی به حساب می اید ممکن است هنگام شستشو فرش ماشینی  به خاطر اینکه در نخ موجود فرش از جنس پلاستیک است نرمی و لطافت را دیگر نداشته باشد و یا در فرش دستباف ممکن است رنگ نخ ها هنگام شستشو باهم ترکیب شوند که اینها هنگام شستشو در قالیشویی اتفاق نخواهد افتاد ودر صورت ایراد،  مشگلات فرش به بهترین شکل ممکن توسط قالیشویی برطرف خواهد شد.

بهترین زمان برای شستشوی فرش از نظر قالیشویی

بهترین زمان برای شستن فرش هاقبل از بهار یعنی ماه اسفند و اخر شهریور ماه.

 اسفند ماه  ماهی است که افراد به تمیز کردن خانه خواهند پرداخت به همین علت ممکن است بخواهند فرشهایشان را تمیز و پاکیزه کنن اما در تابستان به علت اینکه بچه ها در خانه هستند ممکن است فرشها بیشتر دچار کثیف ی شوند به خاطر همین میتوان فرشها را در اخر شهریور ماه هم به قالیشویی سپرد تا بسیار تمیز شود. همچنین بهترین زمان ممکن برای شستن فرشها در اواسط فصل تابستان خواهد بود چرا که فرش ها برای خشک شدن در معرض افتاب تابستان قرار خواهند گرفت و بسیار ضدعفونی و خشک خواهند شد و همچنین فرش ها شکسته یا چروک نمیشوند.

ویژگی های قالیشویی

قالیشویی مرزدان از ویژگی های بسیاری برخوردار است که عبارت اند از:

قالیشویی هنگام شستن فرش ها به نوع انها توجه خواهد کرد به این صورت که فرشهای دستباف و ماشینی نوع شستشوی انها با هم دیگر متفاوت خواهد بود و ممکن است فرشهای دستباف هنگام شستشو رنگ پس بدهد پس روش شستشو ان فرق دارد.

قالیشویی سلامت فرش را پس از شستن تضمین خواهد کردو پس از اینکه کار شستشو به بهترین شکل انجام شد فرش را به صورت سالم تحویل مشتری خواهد داد.

قالیشویی با برنامه ریزی دقیقی که داررد فرش را در همان زمانی که برای مشتری تعیین کرده است تحویل خواهد داد.

هنگام شستشوی فرش با آب مسائل شرعی از لحاظ اب کر بودن رعایت خواهد شد.

در قالیشویی اندرزگو هم نیز مانند این قالیشویی هنگام شستشو از تجهیزات مدرن و اتوماتیک و بدون دخالت دست استفاده خواهد شدنوع مواد شوینده ای که برای شستشو استفاده میشود کاملا استاندارد میباشد و به فرش اسیبی نخواهد زد مگراینکه فرش کهنه یا پوسیده باشد که قبل از شستشو تمامی فرش ها بررسی خواهند شد و به مشتری اطلاع خواهند همچنین پس از شستشو اگر فرش اسیب دیده باشد ان را به قسمت روفوگری فرش برده و زیر نظر استاد کار فرش بازسازی و ترمیم خواهد شد.

همچنین در قالیشویی برای شستشوی فرش از بهترین پرسنل باتجربه ودارای مهارت بالا و وظیف شناس استفاده میشود.

چرا باید از قالیشویی برای شستن فرش استفاده کرد

فرشها از موارد مهمی در زندگی هستند و اینکه فرشها باعث زیبایی در خانه ها خواهند شد به همین علت فرش ها جز وسایلی هستند که بیشترین الودگی ها را به خود میگیرند و این الودگی ها به عمق فرش نفوذ خواهد کرد شاید افراد در این فکر باشند که با یک جارو برقی ساده میتوان تمام الودگی ها را از بین برد ولی در صورتی که این فکر اشتباه است و الودگی ها در عمق فرش هستند پس افراد باید برای شستشوی فرش فکری بکنند. میدانیم که اگر این الودگی ها از فرش جدا نشود بع میشود به مرور زمان فرشها دچار پوسیدگی شوند و از عمر انها کم شود و هنگام استفاده از فرش باعث بیماری های مختلف شوند.پس بهترین کار این میباشد که چند وقت یکبار فرشهارا برای تمیز شدن به قالیشویی سپرد.تا انها با استفاده از روش های نوین و بهترین دستگاه ها فرش ها را شسته و درخشان کنند و افراد به حساسیت دچار نشوند.